Solsting

Hellu frendsisar!
Varit lite segt med kommentarer nu det senaste alltså! Men jag kanske inte ska klaga eftersom ni kanske har haft svårt att hitta mig ;)
Idag har det varit en kanon dag, soool hela dagen lång! Det är helt fantastiskt och jag kan knappt vänta till imorgon, då jag har hört att det ska vara lika underbart väder. Förutom att man blir brun och glad när det är bra väder så tycker jag också att man rör på sig mer, man tar den där extra promenaden eller cyklar till kompisen istället för att ta bussen. Detta är väl behövlig då jag denna sommaren har varit FASLIGT lat! Jag skämtar inte någonstans i den meningen.. Min löpningsfrekvens har legat på den lägsta genom historien och nu måste jag banne mig komma igång.
Men jag tror inte att jag är ensam om detta, man blir ju lite bekväm när det är varmt och man har ledigt. Det värsta är dessutom att komma över de första gångerna, när rutinen väl är igång så är det ju lugnt. Därför ska jag faktiskt ge mig ut på en hård löprunda i den 28 gradiga värmen och svettas tills jag knappt vet vad jag heter.
Så nu måste jag dra mig, annars fastnar jag vid datorn och sabbar mitt försök att återfå min löpningsrutin ;)
Önska mig lycka till, och om ni ser mig kan ni väl vinka!
Peace and love!
Ps. Jag bjuder på en mysig sommarbild medan jag är ute och springer. Ds

Kommentarer
Postat av: Sofie

Guud så mysiga bilder! haha känner samma lathet!

2011-08-02 @ 22:32:35
Postat av: Julia

Bäst att du länkar, haha! Latheten har även vunnit här, skärper till mig! Välkommen tillbaka till bloggvärlden- där allt kan hända!

2011-08-02 @ 22:34:35
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Ewsor

Haha skönt att jag inte är ensam Julia ;)

tack förresten=)



Och tack Sofie, vi får köra hårt nu i slutet av sommaren ;)

2011-08-02 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0