Det här med tåg...

Är inte alls någon dum grej.. tvärtom vill jag faktiskt belysa hur otroligt bra tåg är!
Har för ett tag sedan avslutat mitt pass på jobbet och satte mig lätt och bekvämt på öresundståget som just nu tar mig till mikael i Halmstad. Och det är så otroligt skönt att bara sitta här med min kopp te, slappna av, greja med datorn och lyssna på underbar musik medan tåget sköter allt. Jag gillar även att sitta på tåget och skriva eller kolla film eller dylikt, blir lite som när man ska på semester och får den där spännande känslan i magen när man sitter på planet och kollar film.
För övrigt har jag haft en alldeles förträfflig dag på jobbet, Stina är äntligen hemma från Boden. Har saknat henne riktigt mycket, vi jobbar väldigt mycket och har extremt kul tillsammans. Stina är en sån där genomgod människa som man kan vara helt crazy-guy med, få skrattanfall med och åt. Dessutom kan stina kläcka ur sig hejdlöst roliga och massivt random kommentarer som ofta handlar om ålder. Hon är 21 men låter som 60 :D<3:
"ääh... det är nog dags att börja tänka på kolesterolet nu"
"Jag önskar jag vore ung igen"
"när jag refererar 18-åriga killar till pojkar, så är jag bannemig gammal"
Hon är en så jävla skön norrlänning!
aaanyway.. nu får ni allihopa ha en riktigt bra kväll så ska jag återgå till min film!
Världens bästa film: "You've got mail"
Så väldigt bra, gjord 1998 med meg ryan och Tom Hanks i huvudrollerna. Om ni någon gång behöver filmtips så rekommenderar jag den =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0