Not so fast.. but still cool!

Jag försöker intala mig själv om att jag är cool även om jag är seg på att skriva lite från och till..
Nästa uppdatering om Indien kommer snart, har inte haft någon tid att reflektera över det än.
Jag har i alla fall hafe en extremt bra jul, bästa julklappen blev ett halsband från Efva Attling.
Älskar Hennes december kollektion (och alla andra kollektioner för den delen) men tanken bakom den var ännu finare. Men det förblir hemligt ;)
Hoppas att ni också har haft en riktigt bra jul, och att ni kanske är ute och festar stenhårt just nu! Hade ingen aning om att juldagen var världens festdag, själv dissade jag utgång då jag jobbat fram till sent och ska även jobba imorgon.
Nú ska jag gå och äta lite godis och kolla Grinchen med Bror min =)
Tills dess.. en bild från precis ett år sen..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamster

Huh, du har ju inte ens fått alla julklappar än!!! :( Fast jag förstår om den julklappen är något alldeles extra! ;) Puss gumman!! <3

2011-12-26 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0