Nyårskval

Mellandagarna har alltid varit entid för ångest..
Det är en tid när många antingen kämpar sig igenom horder med folk på mellandagsrean eller
(som det verkar vara de flestas fundering) vad ska jag göra på nyår?!?


Själv ska jag till Halmstad och fira in det nya året, känns väldigt bra även om jag kommer sakna mina homies hemma. Nyår blir dock till vad man gör det till, jag tänker ha världens bästa nyår, och det spelar ingen roll vart man är eller vad man gör egentligen.
För ett år sedan hade jag en riktigt riktigt bra nyår, och då befann jag mig ändå 1000km hemifrån, i öknen utan raketer och med en kakbuffe som fick de flesta av oss volontärer att må illa dagen efter pga sockerchock!


Min nyårsklänning är helt fantastik, jag ÄLSKAR den! ni kanske kan få en bild på den sen, men nu ska jag upp från min rast och jobba=)


Puss!

Kommentarer
Postat av: Eric-o.

Haha du är så söt Ewe! Min mest trogna läsare!

2011-12-30 @ 16:57:21
URL: http://ericamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0