Återigen på tåget och filosoferar

Märker tydligt hur jag faktistk inte lyckas hitta tid att blogga, trots att jag ligger ungefär 20h mindre per vecka och endast smaskar mig igenom ynka 30h/veckan.
Vet inte riktigt om jag är skadad eller bara allmänt konstig, men jag måste jobba! Jag mår helt allvarligt dåligt av att ha såhär få timmar på jobbet! Denna veckan jobbade jag till och med bara 24h!!!
För att vara någorlunda produktiv så tänkte jag att det kanske är dags att ta det där jäkla körkortet. Har hela tiden hävdat att jag inte haft tid, vilket jag faktiskt inte haft, men nu har jag ju det=)
Så nu sitter jag varje ledig stund (förutom nu) och traglar mig igenom en tjock bok fylld med vettiga regler, skyltar och allmänt blurrig text om hur en bra bilförare ska vara. Min studieteknik har dock aldrig varit att bara läsa, jag måste sammanfatta texten också.. detta resulterar i ganska många sidor av kladd dessutom. Men jag klagar definitiv inte, har saknat skolan lite sen jag gick ur, så att plugga lite passar mig alldeles utmärkt!
Nu när jag har lite mer fritid har jag även hunnit att åka hem till min gamla hemort Vargön. I måndags var jag där, åt frukost med mormor och mötte sedan upp Älskade Belinda för att mysa lite, shoppa lite, tatuera oss hos värsta sköna killen från Liverpool och givetvis fika lite!
Nä nu ska jag återgå till att skriva min ansökan till referensgruppen! Vill verkligen vara med detta året, var på ungläger med FN för snart två år sedan och det hade varit sjukt grymt att få vara med och annordna det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0