Don't know why

Min bländande frånvaro är inte längre så skinande, ett inlägg är på väg att framställas mina vänner!
Men vad ska jag skriva då?
Har total tänkar-torka, och jag har ingen aning om hur detta har gått till? ¨
Jag brukar alltid sitta och tänka på det mesta mellan himmel och jord, allt från hur latexhandskar tillverkas (finns det liksom handmodeller som man smälter substanset runt, och i så fall undrar jag ju vems hand som ska symbolisera snittet) till hur vi människor fungerar, ens medvetenhet eller något psykologiskt.
Men nu.. ingenting!
Sitter återigen på tåget till Halmstad, känns som att det är min enda fristad just nu, och för att vara lite djup, mitt andrum för själen. Blir dock lite störd när en tjej, i min ålder, sitter och stirrar på mig. Håller emot varenda impuls jag får för att inte stirra ner henne som en bitter pensionär hade gjort när en punkare går förbi.
Nä.. mina vänner, ni får underhållas med denna korta text så ska jag skärpa mig till nästa gång. Då kommer det lite åsikter och argumentationer, eftersom det är det jag gillar mest =)
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0